Profesor angažira Jonathana da mu pronađe vrijedan predmet. George izmišlja alibi da bi objasnio rezultate svoga testa na drogu. Sa zaradom od stripa “Super Ray”, Ray odlazi u kafić gdje susreće poznatu gošću.