Budući da je prihvatio izazov koji mu je postavio Richard i osujetio ucjenu kojoj je bio cilj uništiti Jonathana, urednički tim (George, Jonathan i Ray) sprema se za boksački izazov protiv svojih rivala iz GQ-a.