Kada se Britanac probudi u australskoj divljini bez sjećanja, mora upotrijebiti nekoliko tragova da otkrije svoj identitet prije nego što ga sustigne prošlost. „Turist“ je misteriozni triler pun šokantnih, smiješnih i brutalnih obrata.