Tri, tri, Triumph
Na Antov užas, Mike kupuje Triumph TR7 iz 1979. Ispod njegove vanjštine u stilu disco-ere kriju se bizarni detalji: pročistač zraka kućne izrade, loše ožičenje i mekani amortizeri.