Od Bube do Buggyja - Prvi dio
Mehaničar Edd China zgrožen je kad mu Mike Brewer doveze VW Bubu koja nije u voznom stanju, no Edd odjednom dobiva ideju: zašto je ne bi pretvorili u vozilo za plažu?