Golf - Drugi dio
Stručnjak za automobile Mike Brewer i mehaničar Edd China popravljaju rabljeni klasik Golf Mark 1 GTI 1.8. Mogu li ga iz sumornog Golfa pretvoriti u blješteći GTI?