Lemmerovo, Lourensovo i Fleaino putovanje nailazi na nepredviđene turbulencije. Inkunzi ne uspijeva presresti Osmanov paket. Milla se dokazuje kao vrijedna u agenciji, unatoč kućnim smetnjama.