Prvi je dan škole u Constance Billardu, što znači da je vrijeme da Jenny zauzme svoje mjesto nove kraljice. Nažalost za Jenny, Blair će se vrlo rado umiješati kad do nje dođe vijest da je opet trebaju u Constance.