Iznenađenje za Niu
Nia planira veliku proslavu kako bi označila godišnjicu svoga dolaska na Sodor i pritom uviđa da njezini prijatelji imaju toliko posla da ne mogu niti razgovarati o tome, a kamoli doći na proslavu..