Boksački prvak
Butler Cates se ozlijedio u natjeravanju Toma i Jerryja, i ne može braniti naslov u boksačkom meču bijelih rukavica. Ali, bez brige, Tom će se pripremiti za ulazak u boksački ring i obranu Catesova naslova.