Sijede dlake
Spike pronađe jednu sijedu dlaku i odluči da je prestar da bude vođa kuće, zbog čega Tom postane nasilnik. Jerry mora brzo djelovati kako bi uvjerio Spikea da je još uvijek alfa-pas.