Smještena u bliskoj budućnosti u unutrašnjosti Floride, serija prati vlasnike pogrebnog poduzeća „Tender Endings“, obitelj Fantasy: baku Babu, njezinu odraslu djecu ujaka Petea i Trophy i Trophynu kćer tinejdžericu, Eutanaziju („Annie“).