Robotska manipulacija
U premijeri četvrte sezone Penny prati Sheldona na prvom spoju u njegovu životu. Wolowitz se počinje koristiti robotskom rukom na zanimljiv nov način. Mayim Bialik u gostujućoj ulozi žene s kojom Sheldon ide na spoj, Amy Fowler.