Krivolovci i lažljivci
Lovočuvar Mike Boone seli aligatorsku kornjaču. Lovočuvari Inman i Eddins natjeraju krivolovca da prizna što je učinio. Lovočuvar Provaznik educira ribare o teksaškoj obali.