Armand Hammer, Armiejev strogi djed, druži se s britanskim plemićima i navodno osmišlja milijunska mita prije nego što će otkriti posljednju tajnu koja obuhvaća niz mutnih poslova. Desetljećima kasnije, vlastite tajne Armieja Hammera izlaze na vidjelo.