Poligamni kultovi
Mračna strana poligamije izlazi na vidjelo nakon što djeca iz obitelji Brown počnu raditi za udrugu koja pomaže ljudima da pobjegnu iz poligamnih obitelji u kojima ih zlostavljaju.