Tinejdžerski razgovori o seksu
Kody, Christine i Janelle pokušavaju se baviti nekretninama, tinejdžeri razgovaraju o izlascima s novim prijateljima u Vegasu, dok Robyn i Kody doznaju lošu vijest.