Ovaj put imaju zadatak napraviti par identičnih naušnica u obliku koluta prije nego što dočekaju klijenticu iz stvarnog svijeta Zeynap koja želi zlatni medaljon koji će darovati ženi koja je spasila život njezinoj mami.