Nova dramska serija temeljena na kriminalističkim romanima J. K. Rowling (pod pseudonimom Robert Galbraith) prati ratnog veterana, sada privatnog detektiva Cormorana Strikea i njegovu snalažljivu pomoćnicu, Robin Ellacott.