Potraži pomoć
Tim Wood i Sapphire Sandalo stižu u Montanu da jednoj obitelji pomognu riješiti problem duhova koji opsjedaju Gunslinger Gulch. Što je izvor uznemirujuće paranormalne aktivnosti?