Šifrirani tekst navodi Cassie da Megan potraži u Reykjaviku gdje je Shane sve sumnjičaviji prema prijateljičinim hirovitim putovanjima. U L. A.-u su pak Annie i Max suočeni s neočekivanim turbulencijama.