Mandy / Motocikl Ariel
Henry i Sam odlaze u Hull kako bi se susreli s Mandy, čiji je pokojni suprug bio strastveni kolekcionar klasičnih motocikala. U ponudi je nekoliko rijetkih Vincenta i Ariela.