Nađi mi srodnu dušu
Kat sumnja u Haroldovu iskrenost na njegovu profilu. Stanika odlazi u Maroko na svoj prvi spoj. Nathaly želi pronaći ljubav prije nego što to njezina obitelj učini umjesto nje.