Smrtonosni ulov: Legenda o Wizardu
Kapetan Colburn izgradio je carstvo vrijedno milijun dolara. Uloživši u brod iz II. svjetskog rata Wizarda je pretvorio u jedno od najboljih plovila u floti: no po koju cijenu?