Kad je Serena Joy kazni, Offred se počne raspadati i prisjeća se vremena provedenog s Moirom u Crvenom centru. Komplikacija tijekom ceremonije prijeti Offredinu opstanku sa Zapovjednikom i Serenom Joy.