John priča kako je opsesija koju su on i njegov brat dijelili prema albumu „Live at Birdland” Johna Coltranea rezultirala nesretnim nedjeljnim doručkom te bilježi svoju epsku potragu za nabavom žive jegulje na Manhattanu.