Što će se dogoditi jednoj slatkoj maloj lažljivici kad na školskim konzultacijama njezin otac upozna ljubav njezina života? A što će biti s drugom, koja pomogne neshvaćenoj nevinoj osobi koju svi ostali ignoriraju?