Richard se sukobljava s Dineshem kojemu je njegova nova pozicija udarila u glavu. Poslije Richard otkriva neke zanimljive podatke o korisnicima PiperChata. Erlich se pokušava uključiti u novu Jian-Yangovu aplikaciju.