Suočen s tmurnom budućnošću novog poslovnog plana Pied Pipera, Richard pokuša zatražiti Laurienu pomoć. Gilfoyle se prepušta zanimanju regrutera. Dinesheva najnovija raskošna kupnja donosi mu neželjenu pozornost.