Richard se sukobi s Erlichom oko mogućeg novog zaposlenika, dok Dinesh i Gilfoyle počnu sumnjati da zaposlenica koju su preporučili dobiva veću plaću. Glavonju unaprijede, ali suočava se s posljedicama bivanja dijelom tehnološke elite.