Tulipani, porezi i opuštanje
Bliži se Buddyjeva operacija bruha. Hoće li na vrijeme napraviti tortu na 8 katova za sajam cvijeća u Philadelphiji i jednu u obliku računovođe stvarne veličine za sezonu poreza?