Što se kuha, ljepotice?
Trent i Amber susreću savjetnika za intimnost kako bi poboljšali svoj ljubavni život. U međuvremenu, kulinarsko natjecanje nadahne Alexa da poradi na svojem kulinarskom umijeću.