Michael Mann
Prisjećajući se "Vrućine", svog klasika iz 1995., filmaš Michael Mann analizira svoje iskustvo rada uz zvijezde Ala Pacina i Roberta De Nira kako bi scena pljačke banke bila što realističnija.