Frustrirani vojnim zapovjedništvom i njihovim vođenjem rata u sjevernoj Africi, David Stirling i Jock Lewes formuliraju plan da padobranima spuste ljude u pustinju kako bi napali neprijateljske snage iza prve crte obrane.