Ah Sahm, Young Jun i Hong putuju s Vegom u Rooker's Mill, američko-meksički pogranični grad u vlasništvu Elie Rookera, bogatog domaćina unosnog borbenog turnira koji je Ah Sahm odlučio osvojiti.