Javi, Álvaro i Zeta nalaze se u Zagrobnom životu, a Quino je zapeo u Bezdanu. U svijetu živih Olivia otkriva da se drugi Nemrtvi pojavili u Almanazori i traži način povratka u ekipu da ih mogu zaustaviti.