Marinac Mac Conway vraća se kući u Memphis iz Vijetnama 1972. godine. Ondje ga izbjegavaju njegovi voljeni, a javnost ga demonizira. Dok se bori sa svojim ratnim iskustvima, uvuče se u mrežu ubijanja i korupcije.