Cullen Hoback putuje u Manilu gdje se sastaje s tajnim timom iza 8chana, stranice na kojoj Q piše objave. Nakon što je proučio motive Freda Brennana za pokretanje stranice, istraga se okreće Jimu i Ronu Watkinsu.