Ova epizoda istražuje što znači dom i povratak domu. Adrian Desport, Tudor Chirila, Damian Draghici, Andra i Catalin Maruta, s članovima projekta razgovaraju o Irininoj kompleksnosti kao osobe i kao umjetnice.