Kenny se na Aprilinu i Cutlerovu roštilju pokušava pomiriti s bivšom djevojkom. Stevie snimi DVD s „najvećim hitovima” za svojeg omiljenog igrača kako bi Kennyju osigurao audiciju za prvu ligu.