Ona u kojoj majmun pobjegne
Ekipa traži Marcela koji se iskrao iz stana dok ga je Rachel čuvala. Taman kad se čini da će Rachel i Ross napokon provesti zajedničku romantičnu večer, bane njezin bivši zaručnik i izjavi joj ljubav.