Spaljivanje rane
Dave i Cody izloženi su teškim vremenskim uvjetima Tierre Del Fuego, 800 km od Antarktika. Da bi demonstrirali kako preživjeti ekstremne ozljede, Dave sam sebi razreže kožu.