Neuspjelo uspinjanje
Dave i Cody bore se s najvećim strahom svakog planinara: ostavljeni su na planini u New Zelandu s ograničenim zalihama. Bore se s ledenim vrhovima i dubokim, stjenovitim kanjonima.