Ponoć u oazi
Justin i Anna odlaze u Seattle kako bi od Justinova brata kupili zapuštenu prikolicu Oasis iz 1958. To je trebala biti laka preprodaja, no sve odlazi po krivu kad otkriju da je prikolici potrebna potpuna obnova.