Prošlost nije prošlost
Ada vodi Maureen i Rosannu do oceana, a Jeremiah stupa u kontakt s biološkim ocem. Neočekivani gost mogao bi upropastiti zabavu darivanja budućeg djeteta Sabrine i Jethroa.