Selina i njezino osoblje odlaze u Helsinki da okončaju trgovinski sporazum, ali brinu se hoće li Selinu toplo dočekati u Europi. Dan zove Mikea za savjet kako šarmirati novinare, a Mike se oslanja na Jonu za pomoć.