Nikad mu nisu mislili nauditi
Obitelj se obraća Tiji nakon što je u jednoj epizodi vidjela svog spašenog psa. Tia se suočava s Earlom zbog njegova ponašanja, a Matt donosi odluku koja će mu promijeniti život.