Spašavanje Prade
Tia, Tania i najnoviji kažnjenik Randy žure se u Nashville da bi spasili psa od uspavljivanja. Budući da je Tia odsutna, Mariah se bori s olujom koja bi mogla poplaviti Villalobos.