Nakon četiri duga tjedna četiri prijateljice napokon se ponovno susreću. Savršen razlog za slavlje, a između Fante, Hajre, Jazz i Rasaq vlada zlatna energija. Zašto to ne iskoristiti i zaraditi nešto novca?