Jane počinje ispočetka u minimalističkoj kući koja dolazi zajedno s iscrpnim skupom pravila arhitekta Edwarda Monkforda. Ali kad sazna za tragičnu sudbinu prijašnje stanarke Emme, Jane se zabrine zbog njihovih zapanjujućih sličnosti.